GYIK

Ha nem talál választ a kérdésére, akkor örömmel állunk rendelkezésére e-mailben vagy telefonon. Legyen szó műszaki, pénzügyi, vagy növényekkel kapcsolatos kérdésről, szakértő kollégánk segít majd a megoldásban.

Mi történik, ha tönkremegy néhány növény? (Van garancia a növényekre?)

Ebben az esetben a heti/kétheti karbantartás keretében díjmentesen cseréljük őket.

Mennyi áramot fogyaszt a fal? Kell esetleg nekem is vizet utántöltenem?

A világítás egy 50W-os LED-panel. Ez napi 10-12 órát világít. A szivattyú összesen kb. 1 órát jár naponta, annak a fogyasztása minimális. Vizet utántölteni jellemzően 1-2 hetente kell a rendszerbe, ezt általában megoldjuk a karbantartás keretében.

Mennyire hangos a zöldfal, irodába elhelyezhető-e, vagy inkább közösségi térbe?

A szivattyúnak van hangja, naponta 8-10 alkalommal jár 6-8 percig. A mintadarabunk is egy budapesti irodában van elhelyezve, szívesen megmutatjuk.

Megrendelés esetén mi a várható szállítási határidő?

Általában 2 hónapon belül tudunk mindent (azaz a falat és a választott növényeket is) a helyére tenni, de 3 hónapot vállalunk.

Nem értek a növényekhez, mi alapján válasszak? Tudnak esetleg segíteni?

Természetesen tudunk, ez függ a fényviszonyoktól, a hőmérséklettől és néhány hasonló paramétertől. Kertészünk szívesen megbeszéli a lehetőségeket.

Hogy zajlik a megrendelés?

Az e-mailes érdeklődés, vagy a weboldalon készített kalkuláció alapján visszahívjuk az érdeklődőt, pontosítjuk a legfontosabb paramétereket (méretek, helyiség típusa, hőmérséklete stb.). Ha szükséges, helyszíni felmérést végzünk és ennek alapján szerződést kötünk, majd határidőre, egyeztetett időpontban leszállítjuk a falat. A beüzemeléshez 2-3 órára lesz szükségünk. Ekkor megmutatjuk a működést, és megbeszéljük a tervezett karbantartások időpontját (az első kettő ingyenes).

Külföldről is rendelhető a MistGarden vagy csak Magyarországon elérhető?

Egyelőre csak Magyarországról. A bizonytalan vírushelyzet miatt felelősen nem tudunk határon túlra szállítást vállalni.